Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
L' entitat proposa la col·laboració entre entitats i sectors afectats per lluitar contra l'intrusisme
L’oferta il·legal continua essent un mal de cap per l’Associació d’Habitatges Turístics Vacacionals. Per això els seus membres veuen amb bons ulls la creació d’una Oficina Contra l’Intrusisme, proposada pel Consell d’Eivissa.
El sostre de places legalitzades es va fixar en 20.500, i avui dia el Consell només ha tramitat el 50 per cent de les peticions.
L’Associació demana agilitzar les inspeccions i també augmentar aquesta xifra com a mètode per reduir el nombre d’alegalitats.
També es fan al càrrec que és difícil ampliar el nombre d’inspectors destinats a aquesta tasca, per això proposen la col·laboració entre entitats i sectors afectats, per optimitzar els recursos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
El pagès lidera un grup de socis que vol adquirir el 51% de l’empresa per 800.000 euros amb l’objectiu de garantir la continuïtat de la indústria