Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L' entitat proposa la col·laboració entre entitats i sectors afectats per lluitar contra l'intrusisme
L’oferta il·legal continua essent un mal de cap per l’Associació d’Habitatges Turístics Vacacionals. Per això els seus membres veuen amb bons ulls la creació d’una Oficina Contra l’Intrusisme, proposada pel Consell d’Eivissa.
El sostre de places legalitzades es va fixar en 20.500, i avui dia el Consell només ha tramitat el 50 per cent de les peticions.
L’Associació demana agilitzar les inspeccions i també augmentar aquesta xifra com a mètode per reduir el nombre d’alegalitats.
També es fan al càrrec que és difícil ampliar el nombre d’inspectors destinats a aquesta tasca, per això proposen la col·laboració entre entitats i sectors afectats, per optimitzar els recursos.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13