Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Demanen al Consell de Formentera canvis en el reglament per facilitar que les embarcacions de la gent de l'illa tenguin cabuda a la llacuna
El projecte de regulació de fondejos de s’Estany des Peix té una capacitat per a 285 amarraments: 78 en els pantalans flotants i 207 en fondejos ecològics. D’aquests darrers, més de la meitat estan en desús, segons han explicat des de l’Associació d’Usuaris Recreatius de s’Estany des Peix. Demanen canvis en el reglament, aprovat de manera inicial, perquè els amarraments s’atorguin a persones que no només en facin un ús estacional.
També demanen un canvi perquè quan els titulars dels amarraments moren o les embarcacions es canvien, la plaça d’amarrament continuï existint. L’associació també dona suport a la petició del Consell al Govern per incrementar el nombre d’amarraments del projecte.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros