El TSJIB avala el tancament del mític quiosquet de platja Es Puetó, a Sant Josep
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
En deu anys unes 40 famílies s'han beneficiat d'aquest grup d'acompanyament al dol
La mort d’un familiar sempre és dura però la d’un fill és la més mala de superar. Els familiars que els toca viure un d’aquests casos traumàtics necessiten ser acompanyats en el seu dol per persones que hagin passat pel mateix tràngol. Així va néixer a Menorca l’Associació Lligams. En deu anys, unes 40 famílies s’han beneficiat d’aquest grup d’acompanyament al dol.
Cada darrer diumenge de mes a les 17.30 del capvespre, organitzen una trobada amb un professional a la sala de convencions des Mercadal. Lligams també fa formació a professionals del sector sanitari i educatiu.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons Costes, a la zona ja hi ha una àmplia oferta de restauració fora de la platja i, a més, el quiosquet compta amb instal·lacions fixes i elements no autoritzats
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets