Amb només 19 anys, Marc Serra s’ha convertit en una de les grans promeses de la guitarra clàssica. El jove eivissenc ha estat distingit amb una de les prestigioses beques dels Grammy Llatins, valorada en 12.500 euros, que li permetrà continuar la seva formació als Estats Units.
La seva passió per la música es va despertar de ben petit: amb només cinc anys va agafar per primera vegada una guitarra i, des de llavors, no l’ha deixada mai. Avui, Serra estudia becat al col·legi musical de Boston, on assegura estar vivint “un somni”.
Tot i la seva joventut, el guitarrista ja desperta admiració dins el món de la música clàssica. Encara no sap si el futur el portarà a quedar als Estats Units o a tornar a Europa, però el que sí que sembla indiscutible és que, allà on decideixi continuar la seva carrera, el seu camí és brillant.
Efectius de l'UME de València ja es troben de camí a Eivissa en helicòpter, mentre la resta ho farà durant la tarda. Emergències afirma que persones han quedat atrapades en ascensors i soterranis. Entre les 12.30h-13.00h hi ha hagut "una afectació massiva d'aigua"