Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

Els de Xavi Calm sumen dues victòries i quatre derrotes als darrers sis partits
Guanyar, no queda d’altra. L’Atlètic Balears afronta el partit contra el San Fernando com una final. Un duel que s’havia de disputar el 19 de desembre i que s’ajornà per casos positius al conjunt andalús.
L’equip de Xavi Calm necessita sumar de tres per recuperar sensacions i pujar l’ànim de la plantilla. L’oportunitat que tenen els balearicos de retallar distàncies amb els seus rivals de la part alta és única.
Un triomf contra el San Fernando permetria als mallorquins acumular 38 punts i escalar fins a la tercera posició. L’objectiu és capgirar la mala dinàmica de resultats. Dels darrers sis enfrontaments els de Xavi Calm han sumat 4 derrotes i 2 triomfs.
Els balearicos volen tornar al camí de la victòria davant la seva afició. L’Estadi Balear és un fortí aquesta temporada. Els blanc-i-blaus han encaixat una derrota, i han sumat dos empats i set victòries en els 10 partits que han disputat.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca