Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Només han perdut un partit i han aconseguit deixar la porteria a zero en 19 ocasions
Amb 4 anys de vida ja s’han aconseguit dos ascensos. L’Atlètic Balears femení creix a passes gegantines. La clau de l’èxit del conjunt blanc-i-blau és que l’equip és una pinya.
El conjunt balearcio ha aconseguit aquest ascens a Tercera Divisió amb números estratosfèrics. Només han perdut un partit. Va ser a la primera jornada de lliga. A més han deixat la porteria a zero en 19 ocasions.
La temporada que ve les balearicas jugaran a la Tercera Federació, una nova categoria molt més competitiva. Ara bé, de ben segur, que l’objectiu de l’Atlètic Balears tornarà a ser el de l’ascens de categoria.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases