Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
1.700 empreses han presentat un ERTO que afecta més de 12.000 treballadors
197
L’atur es dispara un 109% al maig i afecta 5.531 persones, per sobre de la mitjana balear. La crisi sanitària i la completa paralització de l’economia passa factura a milers de treballadors, sobretot els temporals i al sector serveis. Son, però, pràcticament els mateixos desocupats que hi havia a l’abril, ja amb l’estat d’alarma.
Una xifra a la qual cal sumar els treballadors que estan en ERTO i que suposen 12.200, com a conseqüència dels expedients presentats per 1.700 empreses. En total, doncs, hi ha més de 17.000 demandants d’ocupació a Menorca.
En el conjunt de Balears, l’atur creix un 92%, fregant les 75.000 persones. Si tenim en conte els ERTOs hi ha 234.000 treballadors afectats. Unes dades que quadrupliquen la mitjana estatal per la dependència del mercat de treball del turisme i el sector serveis.
Confien que a mesura que avanci la desescalada es recuperarà l’activitat econòmica i els treballadors es reincorporaran al mercat de treball.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació