Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El PSIB-PSOE celebra que a Balears s'ha arribat a un acord amb els transportistes i lamenta que a la resta de l'Estat no sigui així
147
Continua la vaga indefinida de transportistes a la Península després de reunir-se amb el Govern central. La Plataforma en Defensa del Transport rebutja les mesures del Govern i el Comitè Nacional. No accepten una ajuda a repartir de més de 1.000 milions ni una rebaixa de 20 cèntims en el preu del combustible. Consideren que són mesures insuficients.
El president de la Plataforma Nacional de Defensa del Transport, Manuel Hernández, va afirmar que no interrompran l’aturada “fins que s’aprovin les mesures provisionals necessàries que ens garanteixen que podem treballar sense perdre diners fins a l’aprovació la llei definitiva que així ho reflecteixi”. També ha insistit que és necessari aprovar una norma transitòria que els permeti sortir a la carretera sense perdre doblers.
Acord a les Illes
Però a escala autonòmica, la situació és diferent. De fet, el PSIB-PSOE celebra que a Balears s’ha arribat a un acord amb els transportistes. El portaveu del partit, Alfonso Rodríguez, lamenta que a la resta d’Espanya es mantenguin les aturades. Diu que el Govern central ha fet tot el possible i que ara és el torn dels transportistes. Els demana responsabilitat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància