Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
També haurà d'indemnitzar als fills amb la quantitat total de 200.000 euros
L’Audiència de Palma ha ratificat la sentència que condemna l’home de Lucia Patrascu per matar-la l’any 2016 al Port de Pollença. La sentència el considera autor responsable d’un delicte d’assassinat amb l’agreujant de parentiu.
La magistrada li imposa una pena de 22 anys de presó. A més, Ioan Iotau haurà d’indemnitzar als fills de Patrascu amb 200.000 euros.
Cal recorda, que el passat 14 de desembre el jurat popular va emetre el veredicte de culpable contra el condemnat per considerar provat que va apunyalar i matar la seva dona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106