Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

S'han preparat 1.400 llits per a malalts de coronavirus als hospitals illencs
El sistema de Salut de les Balears s’està tensant per l’augment de casos de covid-19 i la Conselleria de Salut torna a apel·lar a la responsabilitat dels ciutadans i adverteix que, si s’incompleixen les mesures, es podrien aprovar noves restriccions. Alerta, també, que si no es vol tornar a un confinament, la població ha d’estar més conscienciada. Un missatge que ha de començar a calar sobretot en els joves, però també entre els adults. És a ells, a qui la consellera de Salut, Patricia Gómez, demana que es posin al màxim la mascareta i els hi envia un missatge perquè compleixin amb la normativa a les terrasses.
La Conselleria de Salut reconeix que el sistema sanitari s’està tensant davant l’augment de casos de Covid-19. Encara que la majoria són casos lleus. Al seu torn, el Servei de Salut assegura que hi ha preparats 1.400 llits per a malalts de coronavirus als hospitals illencs, dels quals ara mateix n’estan ocupats 100. També es contractarà prop de 40 rastrejadors més, que s’afegeixen als 190, per descongestionar així atenció primària. A més, el centre de rastreig del molinar es traslladarà a partir de dilluns a un pavelló de Can Valero. Així i tot, Salut reclama als casos rastrejats que facin cas dels professionals
Juli Fuster, director general del Servei de Salut, reconeix la saturació telefònica del sistema sanitari i ha anunciat que s’instal·laran 500 noves línies tant en Atenció Primària com el 061. Pel que fa a l’aplicació radar Covid del ministeri, s’espera que entrarà en funcionament a les Balears.
Últim balanç del coronavirus a les Balears: 242 nous casos (5.449 en total), 168 curats i un mort
Continuen els brots als geriàtrics: 21 positius a la residència Verge de l’Esperança de Palma
Eivissa i Formentera sumen 371 casos actius de COVID-19 amb 56 casos nous
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta