Denúncia davant la Fiscalia per una presumpta contaminació del torrent de Solleric
L'Ajuntament de Sencelles -i també el GOB- reclamen que s'investigui si l'origen és una bugaderia de Consell
Des del mes de gener, són 15 els infants de 0 a 1 any matriculats en aquest centre, que ha hagut de contractar més personal i comprar material nou
L’augment de la demanda ha duit l’escoleta des Castell a obrir una segona aula de nadons. Des del mes de gener, són 15 els infants de 0 a 1 any matriculats en aquest centre, que ha hagut de contractar més personal i comprar material nou. Una situació que feia anys que no es produïa, però que no respon a un augment de la natalitat, sinó a l’increment de feina per part de les famílies.
L’escoleta des Castell ha omplert, per primera vegada, dues aules de nadons. El curs va començar amb només una classe d’infants de 0 a 1 any, però per al segon trimestre la demanda s’ha duplicat. La ràtio és de 7 nadons per aula, que amb l’autorització de la Conselleria d’Educació es pot ampliar fins a 8. En es Castell ara són 15 infants, que s’han pogut acollir amb l’obertura d’una segona classe.
La percepció que té l’escoleta és que aquest boom no està relacionat amb un augment de la natalitat, sinó que respon a un creixement de l’ocupació, que fa que siguin més les famílies que recorren al servei.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Sencelles -i també el GOB- reclamen que s'investigui si l'origen és una bugaderia de Consell
La Policia Nacional ha fet 14 escorcolls a Palma i Marratxí amb la participació de 200 agents, principalment al barri de la Soledat
Els sindicats rebutgen que sigui una vaga il·legal, com denuncia la patronal