El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'Atlètic Balears s'ha convertit en el millor equip de Primera Federació als darrers sis partits de lliga
L’Atlètic Balears s’ha convertit en el millor equip de Primera Federació als darrers sis partits de lliga. Els de Tato han sumat 16 dels 18 punts possibles. Laure assegura que s’ha capgirat la mala dinàmica gràcies a la perseverança de l’equip.
Proper rival: el Sabadell. Objectiu: tres punts vitals. Els precedents, però, no són favorables als balearicos. Han jugat 9 partits de lliga a la Nova Creu Alta, amb un balanç de tres empats i 6 derrotes. Del que no vol sentir a parlar Laure és del play-off.
A Laure també li hem demanat pel seu futur. Continuarà a l’Atlètic Balears el curs que ve? El lateral dret creu que si totes les parts estan d’acord, seguirà al conjunt blanc-i-blau.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle