Noves tempestes: cauen més de 70 l/m² en una hora a Mallorca
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
La jutgessa de guàrdia ha enviat a la presó, i sense fiança, el presumpte autor material de la mort.
La jutgessa de guàrdia ha enviat a la presó, i sense fiança, el presumpte autor material de la mort a la baralla a Sant Antoni. Els altres cinc detinguts van quedar en llibertat sense càrrecs i se’ls investiga per la presumpta comissió d’un delicte d’encobriment. Tots ells són anglesos d’entre 18 i 20 anys. L’autòpsia que s’ha fet al jove mort “no és concluent”.
Els fets van tenir lloc la nit de dissabte a diumenge passat al passeig de s’Arenal de Sant Antoni. Cap a les tres de la matinada, el turista britànic, de 23 anys, caminava pel passeig quan va dir alguna cosa a un dels integrants d’un grup de set persones, també de nacionalitat anglesa.
Pareix que el comentari va desencadenar en una baralla i diverses persones del grup, segons alguns testimonis, el van agredir. La víctima es trobava a terra en parada cardiorespiratòria quan arribaren els serveis d’emergències, que van intentar reanimar-lo sense èxit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'ha format un cap de fibló as Codolar, a Eivissa
Enguany s'hi preveuen devers 37 milions de passatgers