Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'ens anul·là la concessió ja que la companyia va desviar part dels ingressos de la gestió del port a altres societats del Grup Marsans
L’Autoritat Portuària ha iniciat el tràmit judicial per recuperar les instal·lacions que gestiona Trapsa Yates al port de Maó des de 2008. Aquest seria el primer pas per recuperar els 165 amarraments del moll de Llevant després que l’ens portuari va anul·lar la concessió el desembre, quan un expedient va corroborar que la companyia havia desviat part dels ingressos de la gestió del port a altres societats del Grup Marsans.
Autoritat Portuària ja va decretar al juliol el desnonament administratiu de Trapsa Yates, però la companyia de l’empresari Gerardo Díaz Ferran, no els ha entregat les claus.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya