D’arreu del món fins a Mallorca per aprendre català
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull

L'equip de Ciutadella frega l'excel·lència en un partit de màxima exigència contra el campió (3-1); Bep Llorens i Maira Westergaard analitzen el triomf i la doble oportunitat de ser finalistes
L’Avarca de Menorca és una mica més a prop de la final de la Superlliga. L’equip de Bep Llorens ha guanyat el primer punt de la semifinal davant el Gran Canària (3-1). Les jugadores han fregat l’excel·lència en el joc en un partit de màxima exigència competitiva i d’una gran pressió ambiental.
Els parcials de cada set expressen el nivell del joc: 21-25, 26-24 (perdia 11-16), 33-31 (guanyat en el vuitè punt de set i després de salvar-ne tres del rival) i 25-22. El nivell del set titular ha estat el millor de la temporada, des de la capitana Maira Westergaard (22 punts), passant per Camila Hiruela (18p, 4 de servei), Wanda Banguero (16p), Carlota García Conrado (14p i 8 bloquejos), la consistència en els moments clau d’Iva Pejkovic, la direcció de María Barrasa i l’espectacular fiabilitat defensiva Maria Antònia Gomila.
“Confiança per ser determinants a final de set”, aquesta era la recepta que Carlota García Conrado donava a la prèvia a IB3 perquè l’equip tingués opcions de derrotar el campió Gran Canària per primera vegada aquesta temporada. I l’ha encertada. El proper cap de setmana, a terres canàries, l’Avarca té una doble oportunitat de classificar-se per a la final de Superlliga deu anys després.
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret