Necessita guanyar un partit a l'Hidramar Gran Canària, el vigent campió, i pot ser avui (19 h); Bep Llorens confia en el joc coral per passar l'eliminatòria
A Ciutadella, l’expectació és màxima. L’Avarca de Menorca vol completar una temporada històrica. Però per disputar el títol de lliga, toca eliminar el vigent campió, l’Hidramar Gran Canària (dissabte, 19 hores).
És considerada per molts la final anticipada: l’Avarca i l’Hidramar, el clàssic de les darreres temporades, jugaran per aconseguir una plaça a la final d’enguany. L’eliminatòria és al millor de tres partits i l’avantatge és per l’equip de Ciutadella, que va guanyar el primer assalt a l’actual campió en partit disputat a Las Palmas.
L’estat anímic i físic de les jugadores de Bep Llorens és tan bo com el seu moment competitiu. La capacitat anotadora de Jimena Fernández Gayoso, l’esperit d’equip que li ha permès sumar ja dos títols i el factor pista juguen a favor de l’Avarca. Si guanya, es classificarà per a la cinquena final nacional consecutiva.
Si fos necessari un tercer i definitiu partit, se celebraria diumenge a les sis.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres
Els agents han hagut de disparar trets quan fugien en botar-se un control