Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Antonela Fortuna considera que tot passa pel rendiment de l'equip per tancar la primera volta (dissabte, 19.30 h); Bep Llorens té totes les jugadores disponibles contra l'equip de Maria Antònia Gomila
L’Avarca de Menorca tanca avui la primera volta de la Superlliga contra el Sant Cugat (dissabte, 19.30 h). El premi serà doble si l’equip de Bep Llorens suma el vuitè triomf del curs: acabar segones i tenir el millor emparellament possible a la Copa de la Reina.
La capitana Antonela Fortuna i tot el vestidor de l’Avarca ho tenen clar, volen acabar la primera volta en segona posició i tenir el millor emparellament possible a la Copa de la Reina que el club organitzarà el mes de febrer. Després de guanyar a la pista de l’Haro i classificar-se per al play-off de la CEV Cup a costa del Tenerife, l’equip vol completar la setmana amb la tercera victòria. Un calendari exigent, que se supera amb l’aportació de tota la plantilla.
El rival és el Sant Cugat de Maria Antònia Gomila. Set punts separen els equips a la classificació. Les catalanes, que són vuitenes, es juguen amb l’Haro Rioja el darrer bitllet disponible per al torneig del K.O.
Amb el plus de confiança que genera redactar una temporada excel·lent, l’Avarca continua alimentant la seva ambició competitiva. Avui serà a partir de les set i mitja en horari unificat.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants