Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'equip de Ciutadella s'exhibeix als dos primers sets i desaprofita tres pilotes de partit a la quarta mànega (2-3); Grecia Castro (27) i Jimena Gayoso (26), les màximes anotadores
L’Avarca de Menorca va perdre al tie-break contra l’Haris de Tenerife (2-3). Un duel entre dos aspirants a tot que, dissabte, va semblar una autèntica final en ple mes d’octubre.
Les menorquines van passar per damunt les canàries els dos primers sets (25-14, 25-18). Grecia Castro i Jimena Gayoso, amb 27 i 26 punts, van liderar l’ofensiva local.
El Tenerife frenà el cop i guanyà la tercera mànega (22-25). Al quart assalt, les de Bep Llorens van tenir tres pilotes de partit (24-22, 25-24), que no van aprofitar (25-27). Al set definitiu, Bella Sunguimina, amb sis punts, va decantar la cita per a l’equip visitant (12-15).
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada