El Heidelberg aprofita el factor pista i domina la final amb solvència (3-0 i 3-1); Bep Llorens s'agafa a la reacció de diumenge per allargar la sèrie
L’Avarca haurà d’apel·lar a l’èpica per guanyar la seva tercera Superlliga contra el Heidelberg. L’equip de Ciutadella ha perdut també el segon partit disputat a Las Palmas, tot i que aquesta vegada sí que ha mostrat el seu millor nivell en alguna fase del partit.
El segon assalt de la final pel títol de la Superlliga ha seguit, d’entrada, el guió de divendres. L’Avarca no ha sabut anul·lar la superioritat manifesta del Heidelberg en totes les fases del joc. Un 6-0 de sortida ha facilitat el primer set a les locals per un clar 25-13.
La segona mànega s’ha estrenat amb un 10-3, també irrecuperable per a les ciutadellenques: 25-19 i 2-0.
L’escenari ha canviat al tercer set. L’Avarca més competitiu i determinant, el que ha guanyat dos títols aquesta temporada, s’ha agafat al partit amb Jimena, màxima anotadora, amb 17 punts, i la tasca més sòlida de les centrals. 17-25 i 2 set a 1.
L’Avarca ha discutit també la propietat del quart set fins als vint punts. Però el tècnic Santi Guerra ha sabut detectar i desactivar el perill.
L’experiència de Lola Hernández i Patricia Aranda ha evitat el tie-break. 25-21 i segon punt de la final per a les canàries. Dissabte, a Ciutadella, l’Avarca està obligat a guanyar el tercer partit per seguir aspirant al títol.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
Es tracta d'un britànic de 40 anys