Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Carla Jiménez considera clau dominar "des del servei"; Bep Llorens recupera Alba Ortiz
L’Avarca de Menorca arriba a la setena jornada amb la voluntat de consolidar-se a les primeres places de la classificació. Ara mateix és tercer amb 13 punts, a dos del líder. El rival a batre, a Ciutadella, és el Kiele Socuéllamos (dissabte, 19.00 h).
L’equip de Ciudad Real, que té moltes cares conegudes a l’illa, Chema Rodríguez -el tècnic de les dues lligues- i les exjugadores Amelia Portero i Renata Benedito, és vuitè amb set punts. Bep Llorens recupera Alba Ortiz, que s’ha curat abans dels terminis previstos d’un esquinç de turmell.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada