La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'acompanyarà Fora des Sembrat, que es reagruparà per aquest concert
El Quarter General Luque és l’escenari triat pels Lax’n’Busto per dir adeu a la minigira de dotze concerts que iniciaren ara fa uns mesos amb la tornada als escenaris del mític cantant Pemy Fortuny , que feia vint anys que no cantava amb la banda. El concert suposarà també el retorn – encara que només per aquesta ocasió- del grup mallorquí Fora des Sembrat, que es va dissoldre el 2014.
En el concert de dia 20 de setembre, hi participarà també la jove banda mallorquina Bonaventura, que tot just acaba de treure el seu primer disc al mercat.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia