Els veïnats reclamen que s'hi inclogui un centre de salut 24 hores
Una comissaria de policia local és el darrer dels serveis que ha decidit incloure l’Ajuntament de Palma en el projecte d’edifici multifuncional que ha d’ocupar els antics cinemes Metropolitan, adquirits el passat mes de març pel consistori.
Aquest 18 de setembre s’obre el termini per presentar idees per fer aquest gran projecte que inclourà una escoleta, una unitat bàsica de salut, una biblioteca, una oficina d’atenció al ciutadà, un casal de barri, un de gent gran, un centre de dia i un aparcament de tres plantes.
Són gairebé 7. 000 m² i l’ajuntament descarta ampliar-los si finalment s’arriba a un acord per incloure-hi també l’edifici del costat.
L’Associació de Veïnats de Pere Garau i la plataforma veïnal Flipau amb Pere Garau reclamen un centre de salut 24 h que, per ara, no es preveu dins el projecte.
El concurs d’idees estarà obert fins al 15 de desembre, i l’Ajuntament confia a tenir projecte guanyador abans que acabi l’any per licitar-lo com més aviat millor i començar les obres. S’hi invertiran uns 17 milions d’euros.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat