Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Els blaus reben l'Alcoià a Can Misses amb la il·lusió de superar el Castelló a la taula
La Unió Esportiva Eivissa prepara un nou assalt al lideratge de la Lliga. Els pitiüsos reben diumenge a les 12 hores a Can Misses l’Alcoià en el primer partit de la segona volta. Els blaus cercaran una victòria que els permeti situar-se líders momentàniament, en espera d’una ensopegada del Castelló, que juga més tard, a les 21.00 hores, al camp del Màlaga.
Guillermo Fernández Romo té una setmana més tota la plantilla disponible per a un duel en què intentarà mantenir la seva trajectòria gairebé immaculada. La UD només ha perdut un partit en tota la primera volta del campionat.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions