L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Pot afectar als organismes i, en cas extrem, pot fer que es dessequin
L’alta temperatura de la mar a les Illes registrada aquest estiu afecta negativament els estanys. Segons explica Vicent Forteza, tècnic del Parc Natural de ses Salines, en masses d’aigua més petites on no hi ha tanta circulació, l’augment de temperatura és encara més gran. Això té efecte damunt els organismes, afirma Forteza, perquè davalla la quantitat d’oxigen de l’aigua. En cas extrem, diu, pot fer que els estanys es dessequin o que les llacunes permanents es converteixin en temporals.
L’alta temperatura de la mar, que aquest estiu ha arribat a registres de fins a 34 graus, també afecta molt negativament a espècies com les tortugues. Forteza afirma que aquests animals, que fa uns anys han vengut a la Mediterrània occidental, concretament a Balears, per criar-hi fugint de la calor de la Mediterrània oriental, en el futur podrien patir una situació de col·lapse si la temperatura de la mar és tan alta, perquè no sabrà on anar.
Els experts avisen que l’augment de temperatura a la mar no és puntual, sinó que és una tendència que s’observa des de fa anys.
Trànsit marítim massificat: 2.000 vaixells al dia entre Eivissa i Formentera
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues