El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Tenir feina, fins i tot feina fixa, ja no és garantia de tenir sostre. Augmenta el nombre de persones i famílies que no poden accedir al dret d’un habitatge digne i adequat. Entitats socials de l’església que treballen amb el col·lectiu sense llar alerten que no donen l’abast. Alerten també que s’incorporen nous perfils.
815 persones sense llar foren ateses per la Sapiència, Sojorn i Càritas Mallorca el 2023 a l’illa. Les tres entitats acumulen llistes d’espera per atendre la demanda creixent davant de l’emergència de l’habitatge. Sorprèn la incorporació d’un perfil: persones treballadores que, tot i disposar d’un sou, no poden accedir a un habitatge digne.
Augmenten, a més, els assentaments i la dificultat de sortir dels recursos d’acollida. Asseguren que la demanda d’ajut creix, però que no poden atendre més usuaris perquè han arribat al límit de la seva capacitat.
Palma centralitza el gruix de serveis d’acollida. Per tal de donar suport a la part forana, Càritas cedirà pròximament als serveis socials un habitatge a Binissalem que ha adequat per acollir-hi usuaris del Raiguer.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle