Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Autobusos amb major capacitat i més sostenibles, així és com seran els nous vehicles de l’Empresa Municipal de Transports de Palma que està previst que comencin a incorporar-se a la seva flota el primer semestre de l’any que ve. En total uns 190 vehicles impulsats a gas natural. L’objectiu del consistori és reduir les emissions contaminants a Ciutat i estalviar combustible. El gas permetrà, a més, minvar el renou al carrer.
Aquest biocombustible, però, requereix d’unes instal·lacions que s’hauran de fer a les cotxeres de Son Banya. Es tracta d’una gasinera, que tendrà un cost de gairebé 2 milions d’euros inclosos en el pressupost del projecte. Els vehicles a gas dels que fins ara disposava l’EMT, feien servir la gasinera que EMAYA té a Son Pacs.
El pla de renovació es durà a terme de manera progressiva en dues fases, durant els pròxims quinze anys. El projecte disposa de fins a 60 milions d’euros de finançament, procedents, a parts iguals, del Banc Europeu d’Inversions i de la banca privada. Un projecte, asseguren des del consistori, necessari a ciutat, ja que més del 50 per cent dels autobusos de la flota actual tenen més de 15 anys i haurien d’haver estat substituïts fa temps.
Els vehicles incorporaran, a més, nova tecnologia que permetrà controlar la seva freqüència de manera més eficient.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo
La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar