Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Les freqüències reduïdes han ocasionat poques molèsties als usuaris que no han notat un augment del temps d'espera, ja que són les menys saturades
L’EMT suprimeix dotze serveis diaris per la retirada dels autobusos articulats. Les freqüències que s’han reduït són les menys saturades, això ha fet que siguin pocs els usuaris que han notat un increment en el temps d’espera.
L’Ajuntament de Palma ha decidit que siguin les línies més turístiques les més afectades per prioritzar i mantenir el servei a les barriades. També han dit que cerquen alternatives com el moviment de vehicles entre línies o la substitució d’autobusos. Les connexions afectades són les de l’aeroport, el Palau de Congressos, el Pont d’Inca, Illetes, Son Serra, l’Arenal i l’Aquàrium.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada