Ara va de bo, Ciutadella
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
La bonificació, que es portarà al ple municipal de dijous, s'aplicarà a l'habitatge habitual de la família
L’ajuntament d’Alaior anuncia rebaixes pels hereus a l’hora de pagar la plusvàlua. L’equip de govern -del PP- portarà demà al ple municipal la bonificació del 95% d’aquest impost pels fills i cònjuges de difunts que deixin en herència la casa familiar; és a dir: l’immoble habitual en el qual resideixin.
Aquesta mesura (inclosa en la modificació de l’ordenança reguladora de l’impost per adequar-la als nous paràmetres després que el Tribunal Constitucional anul·lés el mètode de càlcul de la seva base impositiva) suposarà una reducció d’ingressos per l’Ajuntament i d’uns 100.000 euros -segons el regidor d’Hisenda, Cristóbal Marqués- i s’afegeix al canvi de càlcul, a la baixa, que es va fer l’any passat. Un canvi que suposarà que els vesins d’Alaior s’estalviïn, de mitjana, “un 30% del que paguen per la plusvàlua”; asseguren els responsables municipals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància