Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El PP, a l'oposició, al·lega que la rebaixa no pal·lia la pujada que s'aprovà dos anys enrere
L’equip de Govern d’Inca proposarà una rebaixa del 20% en l’IBI dels locals. Així, el tipus de gravamen que s’aplica passaria de l’1% al 0,8%. La rebaixa afectaria 121 immobles d’ús comercial i 65 immobles que tenen un ús industrial. Amb aquesta reducció, l’Ajuntament inquer deixaria de recaptar 186.363,61 euros.
«Després de mesos molt complicats, és important que ens mantinguem al costat dels sectors més afectats per la crisi, així com hem fet fins ara. Per aquest motiu, consideram adient reduir l’IBI als comerciants, restauradors i empresaris amb la finalitat de contribuir a reactivar l’economia local», explica el batle d’Inca, Virgilio Moreno.
La rebaixa es proposarà en el plenari que es celebrarà el pròxim 28 d’octubre. Un plenari en el qual el PP, a l’oposició, replicarà que la rebaixa no compensa la pujada que fa dos anys aprovà l’equip de Virgilio Moreno: “pujaren l’IBI del 0,65% a l’1%”, explica Félix Sánchez, portaveu de la formació al consistori inquer. “Nosaltres el que volem, més ara que es pot emprar el superàvit, és que es torni a la situació anterior”, ha afegit. Segons el PP, en aquell moment, alguns negocis ho varen passar molt malament i empresaris que pagaven 180 euros de contribució passaren a pagar-ne més de 300.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca