Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El Registre Civil Central ha publicat un edicte amb la llista dels 4227 espanyols que moriren als camps de concentració austríacs entre el 1941 i el 1945
Fotografia inclosa en el llibre Quaranta menorquins als camps d'extermini de Josep Portella Coll.
99El Butlletí Oficial de l’Estat (BOE) ha publicat en l’edició d’aquest divendres 9 d’agost 33 noms balears – tots d’homes- dels quals hi ha registre de l’internament i mort a camps de concentració del nazisme, fonamentalment els austríacs Mauthausen i Gusen.
Campos, Sóller, Maó, Ciutadella, Eivissa, Formentera, Palma, Alaior, Sineu, Fornells, Es Castell, Manacor i Llucmajor són les localitats d’origen d’aquests illencs d’entre 20 i 50 anys (l’any de naixement del major és 1895 i la del més jove, 1919) que no sortiren amb vida del confinament forçós a què els sotmeté el nazisme entre els anys 1941 i 1945.
La publicació al BOE obeeix a l’edicte del Registre Civil Central per a què les víctimes puguin ser inscrites com a finats. A Mathausen i Gusen hi moriren 4427 espanyols. Els seus familiars tenen un mes de termini per presentar al·legacions i propostes de correcció.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada