Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El 2025, 122.00 persones participaren de la iniciativa amb estades esportives a hotels o programes d'activitats específics
El Consell de Mallorca ha aprofitat la fira internacional de turisme de Madrid (Fitur) per donar compte de l’impacte del seu programa d’activitats esportives lligades al sector turístic. Són estades esportives a hotels, a través d’acords de col·laboració amb els establiments, o programes específicament esportius que també cerquen impulsar la cohesió social a través de l’activitat física, tal com ha explicat el vicepresident i conseller de Medi Ambient, Medi Rural i Esports, Pedro Bestard.
Durant l’any 2025, 122.000 participaren en alguna d’aquestes activitats. La institució insular va aportar una partida de 732.149 euros. Un import que ha permès generar un impacte econòmic indirecte de més de 6,5 milions d’euros. Tot sumat, 7,3 milions d’euros que Bestard qualifica de “gran repercussió”, ja que permet la dinamització econòmica local i la cohesió social a través de l’esport, ha dit.
Per fer possible la continuïtat d’aquest programa d’activitats esportives, el Consell de Mallorca ha renovat l’acord de col·laboració amb un total de 9 de cadenes hoteleres.
En el marc de Fitur, el Consell de Mallorca també ha presentat la Mallorca Trot Experience, activitats complementàries per als més de 50.000 visitants que venen a l’illa amb motiu del Gran Premi Nacional de Trot.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja