El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
En cas d'aglomeració es podrà tancar l'accés a determinats punts i recomanar altres indrets als turistes
El projecte de les 10 antenes de geolocalització mòbil instal·lades a Formentera cerca estudiar el comportament dels turistes i poder prendre’n decisions en un futur. Amb la situació actual, però, també serviran per evitar aglomeracions.
Aquestes antenes només detecten els desplaçaments que realitzen les persones. En cap cas no s’obté informació personal dels usuaris. Els turistes veuen amb bons ulls la mesura.
De moment, no s’ha detectat cap aglomeració a Formentera. En cas que això passi, els cossos de seguretat hi podran intervenir i solucionar aquesta situació. Es podrà tancar l’accés a determinats punts i recomanar altres indrets als turistes.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca