Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Creen una nova associació amb una vintena de membres de l'àmbit del teatre, performance, dansa i circ
L’Associació d’Arts Escèniques d’Eivissa i Formentera demana un espai per poder dur a terme la seva feina dignament. L’associació s’ha creat recentment per reivindicar i impulsar la feina dels professionals del sector de les Pitiüses.
Tenir un espai digne on dur a terme la seva feina de manera continuada és una de les prioritats del col·lectiu. El sector s’ha anat professionalitzant a l’illa i necessita un impuls per crear una indústria cultural. Monma Mingot n’és el president. Entre els seus objectius també hi és el de crear un manual de bones pràctiques. Actualment, l’associació està formada per una vintena de persones de l’àmbit del teatre, la performance, la dansa i el circ.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata