La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Prefereixen que s'acabin les festes i que les famílies estiguin segures de la decisió
Nadal és una de les èpoques en què més famílies s’engresquen per adoptar una mascota. Cans i moixos principalment. Tot i la gran necessitat que aquests surtin dels refugis i trobin una llar de veres, els responsables recomanen esperar passat festes per prendre aquesta decisió. Que ha de ser, diuen, ben meditada.
Demanen sobretot cadells, petits animals per tenir a casa. Però tot i la necessitat d’adoptar-los, en alguns refugis prefereixen que s’acabin les festes i que les famílies estiguin segures de la decisió.
Hi ha un espai pels cans de més edat, els que ningú ja no vol, però també necessiten una llar. Alguns animals han arribat perquè els han abandonat o els seus amos s’han quedat sense casa.
Tenir un animal és una responsabilitat, insisteixen, i als refugis se n’ocupen cada dia, sigui festiu o no. Tenen moixos en adopció, també hi ha voluntaris que els apadrinen. I coincideixen que aquests dies no són els més idonis per endur-los a casa.
I una altra recomanació: alerta en les nits amb focs artificials, els animals són molt porucs i recomanen no deixar-los a fora.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma