Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

1.200 efectius lluiten contra el foc
Les autoritats portugueses donen per controlat el 95% de l’incendi que ha afectat Pedrógão Grande. Ara els Bombers lluiten per atacar els que queden actius, que afirmen, tenen un gran potencial de risc.
A vista d’ocell, s’observen encara els incendis que continuen actius. Les autoritats diuen que el que queda per controlar equival a una extensió de vint quilòmetres si ho posàssim en línia recta. Però són focs repartits, de difícil accés, que avancen cap al nord i això complica la feina dels 1.200 efectius terrestres que lluiten contra el foc a la zona. 80 d’ells són espanyols. Tampoc ajuda la temperatura de fins a 38 graus que es registra a la zona.
Aquest dimecres s’han evacuat alguns llogarets més a Pampilhosa de Serra. 83 persones han hagut de sortir de les seves cases. En els quatre dies d’incendi, se n’han desallotjat quasi una trentena.
Mentrestant, persisteixen els dubtes sobre si la resposta a l’incendi va ser la més eficaç. La manca de coordinació i les errades de comunicació són els dos arguments més utilitzats en la crítica contra les autoritats. Els portuguesos encara es demanen per què no es va tancar la ja coneguda com a carretera de la mort, on perderen la vida 47 de les 64 víctimes mortals.
Portugal nega ara que s’hagi estavellat un avió contra incendis a Pedrógão Grande
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç