El ferit a les festes de Sant Joan abandona Son Espases i ultima la recuperació a Barcelona
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu

Cuinar una recepta, fer un pastís, atendre una recepció d’hotel o fer un servei de taula. Són algunes de les proves que aquests dies es duen a terme en aquest institut de Palma i a les quals s’enfronten alumnes de diferents centres de formació professional de les Illes.
Fa mesos que els alumnes es preparen per a aquesta prova. Els professors, moltes vegades, hi dediquen part del seu temps fora de la jornada laboral per assegurar-se que els seus deixebles són els més ben preparats.
Darrere hi ha molta preparació, perquè tots els detalls compten: ho sap bé n’Èrik, que ara és membre del jurat, però que fa dos anys va guanyar les Balear Skills i l’any passat va quedar tercer a les Spain Skills. Diu que per a ell va ser tota una experiència que, a banda de molts d’aprenentatges, li ha deixat un reconeixement al currículum.
I entre els alumnes, avui, molts de nirvis… però també ganes de passar-ho bé. Diuen que l’experiència ja ho val.
L’institut acull avui també una jornada de portes obertes en què més de 300 alumnes d’arreu de l’illa han pogut conèixer, a través de diverses demostracions, les famílies d’FP que es poden cursar.
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
N'han trobat les despulles mortals en una platja de Lombok
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu