Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El Govern duu més de sis mesos pagant als proveïdors en menys de 30 dies
Les Illes Balears han quedat alliberades del control reforçat del Ministeri d’Hisenda, un any després. A una carta, ha informat a la consellera Catalina Cladera que no cal que enviï informació addicional cada mes, com fins ara. El motiu és que la Conselleria fa més de sis mesos consecutius que compleix la Llei d’estabilitat pressupostària amb els proveïdors, és a dir, que els paga en menys de 30 dies. De fet, els darrers dos mesos ho ha fet en 19,45 dies.
L’aixecament del control financer també suposa que el Govern pugui disposar dels 12,7 milions d’euros de liquidació definitiva del sistema de finançament dels anys 2008 i 2009 que, fins ara, també estaven controlats per l’executiu espanyol, i evitar una intervenvió completa de les finances.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo