Ferit greu un jove de 22 anys en ser apunyalat per son pare a Palma
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Així ho ha donat a conèixer la ministra d'Educació i Formació Professional aquest dilluns a Palma
109
La ministra d’Educació i Formació Professional, Pilar Alegría, s’ha reunit aquest dilluns horabaixa amb la presidenta del Govern, Francina Armengol. Li ha explicat que els pressupostos generals de l’Estat de l’any que ve preveuen una previsió de fons per poder destinar a les necessitats que sorgeixin del nou curs escolar.
Així, les Balears rebran de l’Estat 90 milions d’euros per poder atendre les especificitats de l’augment de població escolar. La ministra també ha destacat que les Balears és la comunitat autònoma que més places d’FP ha creat des del 2018.
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet