Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
Així ho ha donat a conèixer la ministra d'Educació i Formació Professional aquest dilluns a Palma
                                
                
                
				62
                La ministra d’Educació i Formació Professional, Pilar Alegría, s’ha reunit aquest dilluns horabaixa amb la presidenta del Govern, Francina Armengol. Li ha explicat que els pressupostos generals de l’Estat de l’any que ve preveuen una previsió de fons per poder destinar a les necessitats que sorgeixin del nou curs escolar.
Així, les Balears rebran de l’Estat 90 milions d’euros per poder atendre les especificitats de l’augment de població escolar. La ministra també ha destacat que les Balears és la comunitat autònoma que més places d’FP ha creat des del 2018.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes