Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Rebutgen l'"amenaça" de la ministra Calviño de retirar la bonificació de 20 cèntims per litre
Les benzineres de les Illes Balears han negat “les acusacions d’inflar els preus de combustible deliberadament” de la ministra d’Economia, Nadia Calviño. L’Associació d’Estacions de Serveis de Balears (AESBA), integrada a la CAEB, ha censurat en un comunicat l'”amenaça” de la ministra de retirar la bonificació de 20 cèntims per litre.
“Va ser el mateix govern d’Espanya qui va imposar un reial decret que obligava les estacions de servei, la majoria d’elles micropimes, autònoms i empreses familiars, a avançar del seu propi capital sense consensuar prèviament l’articulació del reial decret ni el mecanisme de devolució dels doblers avançats”, ressalta la patronal.
El preu de la benzina torna a assolir màxims històrics
AESBA considera que “assenyalar a les empreses distribuïdores amb acusacions infundades quan la major part del preu dels carburants són imposats és una irresponsabilitat”.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols