Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Rebutgen l'"amenaça" de la ministra Calviño de retirar la bonificació de 20 cèntims per litre
Les benzineres de les Illes Balears han negat “les acusacions d’inflar els preus de combustible deliberadament” de la ministra d’Economia, Nadia Calviño. L’Associació d’Estacions de Serveis de Balears (AESBA), integrada a la CAEB, ha censurat en un comunicat l'”amenaça” de la ministra de retirar la bonificació de 20 cèntims per litre.
“Va ser el mateix govern d’Espanya qui va imposar un reial decret que obligava les estacions de servei, la majoria d’elles micropimes, autònoms i empreses familiars, a avançar del seu propi capital sense consensuar prèviament l’articulació del reial decret ni el mecanisme de devolució dels doblers avançats”, ressalta la patronal.
El preu de la benzina torna a assolir màxims històrics
AESBA considera que “assenyalar a les empreses distribuïdores amb acusacions infundades quan la major part del preu dels carburants són imposats és una irresponsabilitat”.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys