Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Falta espai per augmentar el nombre de llibres disponibles i també per oferir serveis com sales de treball o de videoconferències
Ciutadella és un dels casos més crítics. És la que disposa de menys llibres per habitant, a conseqüència d’un pressupost baix i unes instal·lacions insuficients. La biblioteca infantil no pot assumir més llibres i cal disposar de noves sales i espais per adaptar-se a nous usos: sales de treballs, d’estudi individual o de videoconferències.
En ple mes d’agost, el degoteig de persones és constant i només estudiants o gent que agafa o retorna llibres.
La Memòria de la Xarxa de Biblioteques de l’illa deixa clar que és necessari duplicar la superfície d’aquests espais públics per fer front a l’augment d’usuaris que es registra cada any. El 2024 en van ser més de 45.000. També adverteix de la manca de personal. Actualment, hi treballen 30 persones i cal ampliar la plantilla un 30%.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat