Els comerços adherits demostraran complir amb els protocols sanitaris
Segell de "Comerç de Confiança"
16La Cambra de Comerç de Mallorca i les altres cambres d’arreu de l’estat han creat el segell “Comerç de Confiança” per donar seguretat als clients i reactivar el sector comercial. Aquest distintiu certificarà que l’establiment compleix amb els protocols sanitaris que ha dictat la Secretaria d’Estat de Comerç a causa de la COVID 19. Així els clients, assegura la cambra en un comunicat, podran sentir-se segurs a l’hora de comprar.
Els comerços han de fer una sol·licitud telemàtica per aportar la documentació requerida i una declaració responsable d’haver implementat totes les mesures que són obligatòries per evitar contagis. Les cambres faran verificacions aleatòries per comprovar els protocols.
Aquesta campanya es suma a la que ja es va iniciar amb el lema “Te estamos esperando” de manera conjunta amb el Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici