Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Amb la posada en marxa, l'Ajuntament preveu duplicar les sancions de trànsit a la ciutat
Maó avisa que la setmana que ve començarà a multar els vehicles que accedeixin al centre de la ciutat sense autorització de resident. Actualment, un de cada 50 cotxes que passen per la plaça Esplanada es bota la prohibició. Amb la posada en marxa de les càmeres de videocontrol, l’ajuntament preveu duplicar les sancions de trànsit a la ciutat.
Tot i que la prohibició és vigent des del 2022, la Policia calcula que un 2% dels vehicles que circulen per la plaça Esplanada, no tenen l’autorització de residents. A partir del 29 de febrer tots aquests vehicles seran sancionats pels radars i les càmeres de seguretat. Les sancions seran de 80 euros, amb una reducció del 50% si es paga de manera immediata.
Els radars del centre de la ciutat se sumen als nous controls de videovigilància de la ronda. L’Ajuntament preveu recaptar enguany prop d’un milió d’euros en multes de trànsit amb el nou sistema.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes