Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

No tenen cèdula d'habitabilitat, tampoc paguen impostos i es troben dins el domini públic de Costes
La propietat d’un quiosquet construït vora la platja de Punta Prima, a Sant Lluís, a qui Costes encara no ha renovat la concessió, lloga a gent del poble les deu antigues casetes de vorera del costat. Es tracta d’una activitat il·legal perquè les edificacions són, en realitat, propietat de Costes, i no tenen cèdula d’habitabilitat.
I des del mes d’agost és una il·legalitat encara major, ara que s’acaba de regular l’activitat del lloguer turístic a l’illa. I és que a Punta Prima, tota la zona de la cala va quedar a dins del domini públic de Costes a principis d’any. Queden afectats els negocis situats a la platja, com el supermercat, els quiosquets i aquestes casetes de vorera. La propietat els ha assegurat que tenen una concessió per 60 anys. Però segons fonts oficials consultades per IB3, de moment, l’ens públic no ha concedit renovació per l’explotació d’aquest quiosquet. Ni tan sols una Autorització d’Ocupació Temporal. Tampoc per aquestes casetes de vorera.
Concebudes com a magatzems de material aquàtic i sense cèdula d’habitabilitat, es lloguen com a habitatges cada estiu. Alguns fa dècades que estiuegen aquí, i de fet diuen que tenen, fins i tot un contracte amb una clàusula que obliga als llogaters a abandonar l’edifici sense cap compensació en casos com aquest, en què Costes ha determinat que aquestes construccions no són privades, sino de tots.
Són cases amb quasi tots els serveis, que no paguen impostos, i situades a poc menys de deu metres de la mar, dintre de la zona de domini públic i, per tant, propietat de Costes. Tot i així, les casetes segueixen habitades i el seu futur, de moment, és una incògnita.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull