Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
En el projecte final AENA elimina 8 posicions d'aparcament en remot, és a dir, sense finger, per compensar aquestes vuit posicions que ara crea. Però un dels canvis més substancials es produirà a la terminal principal
 82
                                
                
                
				82
                AENA diu que el que vol fer a Palma no té res a veure amb el projecte de Barcelona, a l’aeroport de El Prat. Però davant la polèmica, ha introduit algunes modificacions al projecte inicial de remodelació de Son Sant Joan. IB3 ha accedit al document que AENA va fer arribar al Govern, amb la darrera proposta a finals d’abril i que ara està pendent de la resolució d’impacte ambiental del Ministeri.
Aquest és el plànol de les instal·lacions actuals: aquí veim l’aparcament de vehicles, aquesta és la terminal principal i aquí veim la terminal antiga que denominam mòdul A.

En color verd, es veuen les zones que s’amplien amb el projecte. Creix la terminal principal en els dos extrems, cap a la terminal antiga i també cap al mòdul D.

Pel que fa a l’antiga terminal, es creen 5 fingers, el que Aena denomina estacionaments per aeronaus en contacte. I s’en creen també 3 més al mòdul D. Aquesta és un punt del projecte que havia aixecat més suspicàcies. Es demanaven: si l’objectiu no és que venguin més avions, per què es creen més aparcaments d’aeronaus?
En el projecte final AENA elimina 8 posicions d’aparcament en remot, és a dir, sense finger, per compensar aquestes vuit posicions que ara crea. Però un dels canvis més substancials es produirà a la terminal principal. La idea és reduir el temps des que entra el passatger a la terminal fins a l’hora d’embarcar que es preveu que sigui del 20%.

 Centenars de persones es concentren a Palma per dir “no” a l’ampliació de l’aeroport
 Un repàs per la història de l’aeroport palmesà
 Deserta una licitació d’Aena necessària per ampliar la terminal de l’Aeroport de Palma
 “No és la nostra feina ni la de les institucions balears cercar rendibilitats a AENA”
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Hi ha hagut una persecució, durant la qual l'arrestat ha xocat contra un edifici i el cotxe policial
