Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'objectiu és col·locar tot l'excedent i aconseguir que no es desestabilitzin els preus
La davallada de visitants i, com a conseqüència, el tancament d’alguns bars i hotels, ha fet que productes com la fruita i verdura de temporada no tengui la mateixa sortida que altres anys. Davant aquesta situació, els productors de l’illa intenten que l’excedent no origini una baixada dels preus.
Aconseguir que no es desestabilitzi el preu del mercat i mirar de donar sortida a tot l’excedent és ara els reptes del sector que comença a recollir els fruits de la sembra feta a principis d’any, quan es desconeixia per complet l’impacte que tendria la Covid-19.
En canvi, pel que fa al consum de producte local per part de particulars, s’ha mantengut des del confinament i, fins i tot, continua creixent.
Tot i això, aquest consum més directe no és suficient per absorbir tot l’excedent de tots els productors de l’illa i el Consell ja ha començat a treballar per trobar iniciatives que afavoreixin la situació del sector.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc