Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

És una iniciativa que cerca incentivar les compres als negocis de Formentera
Arriba el moment de les compres nadalenques i són molts els que decideixen realitzar-les per internet. Per fer front a aquesta situació i incentivar les compres d’aquesta època als comerços locals, s’ha llançat, un cop més, la campanya “Per Nadal, compra a casa”.
Així, entre totes les compres superiors a 20 euros que es realitzin fins a dia 6 de gener, se sortejarà una targeta regal de 500 euros.
Moda, decoració, llibreries, alimentació o serveis són les tipologies dels 32 comerços adherits a “Compra a casa”. I pel que fa a la clientela, hi ha gairebé 3.400 persones que disposen d’aquesta targeta.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061