Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Gran part de la pesca de l'hivern es congela per vendrer-se quan comença la temporada
A Menorca des de principis d’any els pescadors han capturat gairebé 27 tones de gamba vermella. La major part es conserva esperant l’arribada de la temporada turística i ha arribat el moment de promocionar la seva venda.
Les confraries de Maó i Ciutadella han pescat des del gener fins ara 27.000kg de gamba vermella. La majoria de captures es fan durant l’hivern, una època en què no tota es ven. Per això, una gran part es congela fins a l’arribada de la temporada amb l’obertura de restaurants i l’arribada dels turistes. Per fomentar-ne el consum, el Consell i la confraria de pescadors de Maó i la de Ciutadella han organitzat un show cooking. A Maó, al Mercat del Peix, una coneguda cuinera ha mostrar com emprar aquest producte de gran qualitat. L’acció es repetirà demà al mercat de Ciutadella.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés