Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Les que més creixen: Salut, Educació i Empresa
Les conselleries incrementen el seu pressupost per al 2025, concretament disposaran de 139 milions més que l’any passat. Les que més creixen: Salut (un 3,4%), Educació (un 4,7%) i Empresa (un 24,3%). Per contra, cau un 51% la de Turisme, pel fet que aquest any s’han executat 100 milions d’euros de fons NextGen que ja no apareixen als nous comptes.
També cau la partida destinada als consells insulars, en compliment de la llei de finançament. En aquest sentit, el conseller d’Economia i Hisenda ha assegurat que el Govern ho compensarà via conveni de carreteres.
D’altra banda, la dotació per a l’Agència Balear de l’Aigua, un 5,7%. A més, el conseller d’Hisenda ha anunciat que bona part dels projectes de l’ITS es destinaran al cicle de l’aigua.
Pel que fa a Educació, Costa ha confirmat que no hi haurà partida per al pla pilot de lliure elecció de llengua a les escoles, però sí una campanya de promoció.
Així mateix, el conseller ha confirmat que els pressuposts tenen una partida de 250 mil euros per a una oficina antiocupació, tal com ahir ja va avançar Vox.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals