En les últimes dues setmanes s'han diagnosticat a Balears 42 nous casos, 17 dels quals en els últims set dies
EFE/Orlando Barría
20El Ministeri de Sanitat ha comptabilitzat tres nous contagis de coronavirus (COVID-19) a Balears, de manera que la xifra de casos totals a les Illes se situa en 2.174, segons les dades consolidades a les 14.00 hores d’aquest dissabte.
Segons aquestes dades, en les últimes dues setmanes s’han diagnosticat a Balears 42 nous casos, 17 dels quals en els últims set dies.
Igualment, s’han registrat quatre nous casos amb inici de símptomes en els últims set dies, 14 en les últimes dues setmanes.
A més, en l’última setmana no s’ha produït cap ingrés per COVID-19 a Balears, i es mantenen en 1.170 els acumulats. No hi ha hagut tampoc ingressos a l’UCI, on l’acumulat total és de 169 ingressos, ni morts, amb 224 en total, segons el Ministeri.
Per part seva, Conselleria de Salut del Govern ha confirmat fins al moment 2.279 casos de persones amb SARS-CoV-2 a la comunitat, cinc més que aquest divendres, mentre que els actius descendeixen fins als 149, un menys que en l’últim balanç.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut