Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El sector proper a Jaume Font presenta a l'eivissenc Toni Roldan com a candidat
Si no hi ha més sorpreses, la presidència d’El Pi es disputarà entre dos candidats: Tolo Gili i l’eivissenc Toni Roldan. Les dues faccions del partit, els pròxims a Josep Melià i els adeptes de Jaume Font, es veuran les cares en el Congrés del pròxim 25 de setembre.
”Som una candidatura sense motxilles, les hem deixat totes a terra. Lo que nosaltres volem és lluitar per aquesta terra. Les motxilles que se les quedi els que la tenguin”. Són les primeres paraules de Toni Roldan, candidat a presidir El Pi, amb l’objectiu de donar un cop d’aire fresc al projecte.
Llorenç Gelabert és l’aspirant a presidir la formació a Mallorca que acompanya a Roldan en la candidatura. L’actual batle de sa Pobla ha assegurat tenir el suport d’un dels fundadors del partit, Jaume Font. ”Sé que tenc en Jaume Font a devora. Sempre que tenc un dubte, li deman consell. Sense cap dubte, si jo no tengués el recolzament de Jaume Font, jo no seria aquí”, ha afirmat el batle pobler. Així i tot, Gelabert no vol sentir a parlar més, de dues corrents dins de la formació.
Amb les candidatures de Tolo Gili i de Toni Roldan a la presidència d’El Pi, a finals de setembre els afiliats de la formació hauran de decidir qui lidera el projecte regionalista.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre